czwartek, 20 lutego 2014

Historia o "Talking Angela" - Nawiedzonego kota

Hejka.Na msp,na forum jest pełno tematów o grze na androida "Talking Angela".Historia:
"Pewna dziewczyna ściągnęła sobie grę Talking Angela.Po pewnym czasie Angela spytała się dziewczynki na jakiej ulicy mieszka.Dziewczynka podała fałszywy adres,Angela rzekła: KŁAMIESZ!,A na ekranie pojawił się jej prawdziwy adres. Dziewczynka chciała wyłączyć grę z przerażenia,lecz nie mogła.Angela powiedziała: Chcesz się wylogować? Nie uda Ci się,do zobaczenia piękna." Dalsza część historii jest nieznana.Powiadają,że ta Angela to pedofil w realnym życiu.Wypytuje się też o imię,nazwisko,wiek,ulicę,województwo,kraj i inne dane.Inni na msp nie wierzyli,więc pobrali tę grę.Dużo MovieStars w to wierzy.Jedna napisała,że jak pokazał jej się jej adres,zapukała do niej grupka ludzi.
A co,jak się przyjrzymy oczom Angeli?
 Bezpośredni odnośnik do obrazka
Tu jest przykład.Ja np. widziałam fotkę,jak w oczach Angeli byli dwaj chłopcy.Jeśli ktoś nosi okulary,powiem co jest tu na fotce w oczach Angeli.Na tej fotce w oczach Angeli jest pewien pokój.Nikt nie wie kogo.Ma ona też ponoć wirusa,trojana.
OSTRZEGAM!!! NIGDY NIE POBIERAJCIE TEJ GRY,TO NIE SĄ ŻARTY!!!

To tyle :) Przepraszam,że ten post taki poważny,bez buziek itp.,ale tu nie ma się z czego śmiać ;/ No,papa :3

10 komentarzy:

  1. Fotka którą widziałaś (z dwoma chłopcami) jest przerobiona,bo to moi idole xD

    OdpowiedzUsuń
  2. To sâ layda rekszyn to zdj przerobione z chlopakami xd

    OdpowiedzUsuń
  3. czy to yylko w tym czy w my talking angela też bo się boje

    OdpowiedzUsuń
  4. To tylko w talking angela. Tez miałam to cos ale odinstalowalam zanim cos napisala. I ciesze się ze nuz tego nie mam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej ale to jest serio prawdziwe ja grałam w to z kol ona miała apke a tam były jacyś kolesie ona widziała to a ja zostałam a potem wysłała mi zdj ze mn w tym miejscu przestraszyłam sie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam tak, że chciałam tą apke przetestować, i tak rozmawiałam w tym kotkiem i wszystko szło lekko, aż ona się mnie spytała jak mam na imię, a ja jej się spytałam "A Ty?" A ona się mnie spytała o to, gdzie mieszkam. Ja wyszłam z tej apki cała roztrzęsiona, i nie dało jej się usunąć, to poszłam do taty, i to odinstowaliśmy po 30 minutach :( NIE POLECAM TEJ GRY !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda mój kolega to zainstalował i nie mógł tego odinstalować dopiero jak zgrał to na pendrive to mógł odinstalować nie polecam serio pyta o dane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Angela kryje kamerke

    OdpowiedzUsuń
  9. serjo ona nie klamje
    ja tez mjalam tolking andzele i chciala moje nudesy
    potem ten pedofil wyslal mi sfoje
    teraz jestesmy lata razem i Sergiej mnie uszczesliwia
    ma naprawde duzego

    OdpowiedzUsuń